Kedvenc helyek

Rasszista fotó miatt mondta vissza divatkampányát a The Weeknd

A H&M nagy port kavaró fényképe nemcsak az internetezőket, hanem a világsztárokat, többek között az etióp énekest is felháborította, aki azonnal szerződést bontott a divatmárkával.
Publikálása óta lázong az internet népe azon a fotón, ami a svéd márka webshopjában bukkant fel. A nagy hírű ruházati cég egy sokakat felháborító divatfotó miatt került a figyelem középpontjába, ugyanis az új kollekciójuk egyik darabjának befotózásához – amelyen a „A dzsungel legmenőbb csimpánza” felirat látható – egy fekete bőrű kisfiút állítottak modellnek. Habár a H&M tagadja, hogy ez szándékos provokáció lett volna, a legtöbb embert ez nem hatotta meg, és rasszizmussal vádolták a céget a szóban forgó kampány miatt. A kialakult helyzet a márka arcaként leszerződő The Weekndet is felháborította, így a kép megtekintése után nyomban visszadobta a már lebeszélt divatprojekteket. „Zavarba ejtő ez a fotó, lesokkolódtam. Megbántva érzem magam, többé nem vagyok hajlandó együtt dolgozni a H&M-mel” – nyilatkozott csalódottan a Grammy-díjas zenész. 
 
(www.breatheheavy.com) 
2018.01.09
|


Játék
A műfaját posztapokaliptikus turbópopként definiáló Einstand garantálja a forró hangulatot.
Copyright © 2018 Minnetonka Lapkiadó Kft.