Nyitott Stúdiók a Design Hét Budapest keretében

Szemüvegkeretek bakelitből, táskák biztonsági övből, rusztikus vázák és digitális tervezés – az október 5. és 19. között megrendezett 15. Design Hét Budapest egyik legizgalmasabb programja idén is a Nyitott Stúdiók lesz, aminek keretében tizenöt vállalkozás kulisszái mögé tekinthetnek be az érdeklődők.
A designerek saját műhelyükben fogadják a látogatókat, és kötetlenül mesélnek emlékezetes megbízásaikról, feladataikról. A teljesség igénye nélkül, a programban felfedezhetjük, hogy készülnek a Back2Bag és a Müskinn újrahasznosított táskái, a Tipton újrahasznosított szemüvegkeretei, megismerkedhetünk a Brick Visual izgalmas látványtervező technológiáival. A divat területén a Clique Design Studióban egyedi cipőket láthatunk a Mandragora Designtól, ruhákat a Between márkától, ékszereket a Delacier-től, táskákat és további bőr kiegészítőket Abonyi Almától.
 
GabriellaVeszpremi műhelyében az alkotó személyesen avatja be az érdeklődőket a cipőtervezés és -készítés folyamataiba, de ugyancsak beleshetünk a 13 éve működő Rekavago újpesti műhelyébe, ahova Vágó Réka a lágy formákat és vékony tűsarkakat kedvelő divatrajongókat várja. A kényelem és a kifinomult stílus hívei nem is találhatnának jobb programot a letisztult minimalizmusáról ismert NON+ felfedezésénél, melynek során Kiss Sarolta mondja el az érdeklődőknek, miért pont a kényelmes funkcionalizmus és a visszafogott paletta vált ruhái védjegyévé. 
 
A Gyulai Pálinka, a Pick termékek és a Boci csokoládék újragondolt csomagolásai mind a Brand Bar nevéhez fűződnek, akik szívesen látják azokat, akiket érdekel az arculat-, csomagolás- és kiadványtervezés. A DesignDonum Stúdióban többek között formatervezéssel, termékmenedzsmenttel, termék- és grafikai designnal, prototípus-fejlesztéssel, vizuális kommunikációval és brandinggel foglalkoznak. Érdekes programnak ígérkezik a Frontìra nyitott stúdiója is, ahol a service design és a design thinking eszközrendszerével ismertetik meg azokat a vállalkozásokat, melyek üzleti problémáikra keresnek megoldást. A LumoConcept műhelyében egyedi lámpáikkal és installációkkal találkozhatunk, melyeket belvárosi vendéglátóhelyeken, újhullámos kávézókban és éttermekben is viszontláthatunk. Érdekességeket tudhatunk meg a felhasználói élményekre fókuszáló digitális eszközök tervezéséről, ha a UX Studióhoz látogatunk, melynek ügyfelei közé a Telekom, az HBO és a WizzAir is tartozik. 
2018.10.01
|


Copyright © 2018 Minnetonka Lapkiadó Kft.