The Rolling Stones: A Bigger Bang
olvasói
(0)
(EMI)
A legutóbbi Stones-sorlemez, az 1997-es Bridges To Babylon óta sok minden történt: egy koncertfelvétel (No Security), egy gyengén fogyó Jagger-szólóanyag (Goddess In The Doorway), egy óriási sikerű dupla válogatás (Forty Licks), az ahhoz kapcsolódó monumentális világturné és lenyomatai (a Live Licks dupla koncertalbum és a négylemezes Four Flicks DVD), no meg az első hivatalos remixek egy klasszikus Rolling-számból (Sympathy For The Devil) és a szintén 1968-ból származó The Rolling Stones Rock And Roll Circus DVD-kiadása. Most pedig itt egy csokornyi új dal: az 1981-es Tattoo You óta a zenekar legjobb stúdiólemeze!
A legutóbbi Stones-sorlemez, az 1997-es Bridges To Babylon óta sok minden történt: egy koncertfelvétel (No Security), egy gyengén fogyó Jagger-szólóanyag (Goddess In The Doorway), egy óriási sikerű dupla válogatás (Forty Licks), az ahhoz kapcsolódó monumentális világturné és lenyomatai (a Live Licks dupla koncertalbum és a négylemezes Four Flicks DVD), no meg az első hivatalos remixek egy klasszikus Rolling-számból (Sympathy For The Devil) és a szintén 1968-ból származó The Rolling Stones Rock And Roll Circus DVD-kiadása. Most pedig itt egy csokornyi új dal: az 1981-es Tattoo You óta a zenekar legjobb stúdiólemeze!
Linkek
Kapcsolódó cikkek
A fekete turnébasszistával, Darryl Jonesszal kiegészült (de őt sem minden számban használó) Stones-tagok a számok kábé feléhez hívtak billentyűst (van, mikor Don Was producer ugrik be zongorázni), kettőhöz háttérvokalistát, egyhez meg egy kiegészítő ütőhangszerest, és vonósdíszítés is csak a Streets Of Love-ban van – az előző lemezzel ellentétben itt nem egy aládúcolt intézményt, hanem egy igazi, működőképes, egyszerű rockzenekart hallunk, mely újra, talán utoljára felidézi, miért is lehetett szeretni, ráadásul mindezt kellőképpen karakteres dalokkal teszi: a nyitó Rough Justice rögtön visszamegy a Kis Vörös Kakas baromfiudvarába, a Back Of My Hand visszaás a slide gitáros, szájharmonikás blues gyökerekhez, az Oh No Not You Again a Some Girls időszakhoz, a George W. Bush-nak beszóló Sweet Neo Con pedig visszahozza a zenekar politikus oldalát („kereszténynek hívod magad / szerintem képmutató vagy / hazafinak mondod magad / szerintem hazug, szar alak vagy... / ha igazad lesz / megeszem a kalapom”), sőt még Keith Richards reszketősen elénekelt kötelező penzumai (This Place Is Empty, Infamy) is élvezhetők.
8/10
Játék
Ester Rada az élő bizonyíték rá, hogy jelentősen lerövidíthető az az időszak, amikor a kezdő zenész ötvenfős klubokban kényszerül játszani húsz fizető vendég előtt.
Copyright © 2023 Minnetonka Lapkiadó Kft.
|
Iratkozz fel RSS-hírcsatornáinkra!
Programot ajánlok|Impresszum|Médiaajánlat|Felhasználási feltételek