Böszörményi Zsuzsa már diplomamunkájával felhívta magára a figyelmet: az Egyszer volt, hol nem volt örökbefogadás-története annak idején diák-Oscart kapott. A filmszemlén komoly díjakkal (a legjobb rendezés, producer, női alakítás és férfi mellékszereplő) jutalmazott Mélyen őrzött titkok azonban sajnos nem ér az egykori dokumentumfilm nyomába: nem a történet drámai töltete, hanem hitelessége és elevensége hiányzik. A történetvezetés ügyetlensége, a párbeszédek keresettsége minduntalan kizökkenti a nézőt, és ezen a fiatal Bagaméri Eszter érzékeny-dacos alakítása sem képes változtatni.
Vannak történetek, amelyeket újra és újra el kell mesélni, csakhogy sablonokból nem születnek drámák. Anyaság és illegális gyerekkereskedelem, identitáskeresés, családi dráma és bimbózó szerelem - a téma fontossága önmagában még nem garancia: a Mélyen őrzött titkok nagyon sokat markol, ám túlságosan naív ahhoz, hogy igazán mélyre hatoljon.