Amúgy sem veszélytelen életét még jobban felforgatja, amikor megismerkedik A Nővel, és ez olyan események láncolatát indítja be, melyek folyományaként hősünk eleinte – életében talán először – egy igazi család része lehet, később azonban nemcsak boldogsága, de élete is veszélybe kerül.
Nicolas Winding Refn eddigi pályája során meglehetősen ellentmondásos filmekkel jelentkezett, a fent már említett Pusher/Elátkozott város-trilógiát követően például a határozottan figyelemre méltó Bronsonnal és a nézhetetlenség határát súroló Valhalla Risinggal. Egy biztos tehát: azzal nem lehet vádolni, hogy érdektelen lenne. Legújabb munkáját azzal a Ryan Goslinggal a főszerepben forgatta, aki korábban többek közt a Fél Nelsonban, a Plasztik szerelemben és a Blue Valentine-ban is bizonyította, hogy generációja egyik, ha nem a legjobb színésze. Közös művükben a direktor megbízhatóan szállítja a már eddig is erősségének számító dolgokat az extrém erőszaktól kezdve az erős atmoszféráig, s talán ennél többet is, mivel korábbi rajongóin kívül Winding Refn alkotása elvarázsolta a híresen finnyás cannes-i közönséget, sőt a zsűrit is, hiszen a Drive – Gázt! nyerte az idei fesztiválon a legjobb rendezésért járó díjat.