Drakula

A táncművészet történetében először választja egy magyar táncegyüttes témájául Drakula, az erdélyi gróf vámpírmeséjét. A klasszikus Drakula-történettől eltérően táncjátékunkban Drakula, a "vérbő", fiatal gróf kiéhezett öreg vámpírrá válik, ha fogytán az "energiája". Fiatal nők vére kell ahhoz, hogy újra megifjadjék, és mágnesként vonzza magához a megbűvölt asszonyokat. Nem győzheti le senki a hol vérszomjas öregemberré váló, hol megfiatalodó Drakulát, nem állhat útjába sem szerelem, sem gyász... vagy mégis?
Játék
Molnár Ferenc Caramel 2005-ben, a Megasztár 2. szériájának győzteseként került a zenei köztudatba. 10 év elteltével sikere töretlen, a zenei és közélet kiemelt szereplője.
Copyright © 2022 Minnetonka Lapkiadó Kft.